Subject: Praktika tagasiside / Отзыв о практике
From: "Roman Kuznetsov" <[email-masked]>
To: "Roman Kuznetsov" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 09:46:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp. partnerid! Saadan teile lingi, kus on anonüümne lühike küsimustik 
Ida-Virumaa Kutsehariduskeskuse õppijate praktikast - seda võtab ainult paar 
minutit ja me oleks väga tänulik vastuste eest!

Ув. партнеры! Отправляю вам линк на небольшой анонимный опросник о практике 
учащихся Центра профобразования Ида-Вирумаа - для этого нужно всего пару 
минут и мы будем очень признательны за ваши ответы!

Küsimustik siin / Опросник здесь: https://forms.office.com/r/6czWaBfEQ3

P.S. Kui teil oli/on mitu õppijat, siis soovi korralt täitke küsimustik 
rohkem, kui üks kord.

Если у вас было/находятся на практике несколько учеников, то при желании 
заполните опросник больше одного раза.

Lugupidamisega, Roman Kuznetsov

Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus

praktikakoordinaator

5626 7255 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kutsehariduskeskus.ee/> www.kutsehariduskeskus.ee

 <https://www.facebook.com/IVKHK/> Facebook | 
<https://www.instagram.com/idavirumaa_kutsehariduskeskus/> Instagram | 
<https://www.youtube.com/channel/UC6TPd9ePy3n-vFQRgtbhx-w> Youtube | 
<http://www.tuur.ee/tuurid/08-kutseoppeasutuste-virtuaaltuurid/32-ida-virumaa-khk/> 
Virtuaaltuur